Mini blagajna na telefonu

Mini blagajna na telefonu – Kako izbrati pravo?

Z letom 2016 je uporaba davčna blagajne postala obvezna. Velik delež podjetij je bil navajen na vezano knjigo računov, ki jo je bilo v sklopu prehodnega obdobja, ki je trajalo 2 leti, še mogoče uporabljati. Po prehodnem obdobju je davčna blagajna zakonsko obvezna za vsa podjetja, ki poslujejo z gotovino. Se sprašujete zakaj? Sam sistem uporabe davčne blagajne omogoča Finančni upravi Republike Slovenije boljši nadzor nad podatki o računih pri gotovinskem poslovanju. Na ta način poskuša država zajeziti sivo ekonomijo in ima nad njo večjo sledljivost, čeprav je ta še vedno zelo prisotna.

Zavezanci se lahko od začetka leta 2018 sami odločijo, ali bodo nadaljevali gotovinsko poslovanje z vezano knjigo računov ali bodo uporabljali mini davčno blagajno.

Postopek, ki je potreben za vzpostavitev komunikacije z davčno upravo

Najprej morate na portalu eDavki oddati vlogo za digitalno potrdilo, ki je obvezno za delovanje davčnega potrjevanja računov. Digitalno potrdilo Vam namreč omogoča komunikacijo z davčno upravo.

Kaj če nimate dostopa do eDavkov?

Če samega dostopa nimate ali ga niti ne želite imeti, lahko za izdajo namenskega potrdila (digitalno potrdilo) pooblastite nekoga drugega (računovodski servis, ponudnik davčne blagajne). Ko izbranca že imate, ga pooblastite tako, da natisnete obrazec “Obrazec za dodelitev in preklic zunanjih pooblastil v sistemu eDavki”, ki ga najdete na spletni strani eDavki ter ga izpolnjenega pošljete na finančni urad, kjer imate Vaše podjetje ali dejavnost registrirano.

Na portalu eDavki boste po vložitvi zahtevka prejeli referenčno številko in geslo, s katerim boste lahko prevzeli digitalno potrdilo. Številko in geslo boste vnesli na ločen portal za prevzem digitalnega potrdila. Portal se nahaja na spletni strani Ministrstva za javno upravo.  Na istem mestu boste prevzeli tudi namensko potrdilo v obliki datoteke v standardnem arhivskem formatu (PKCS#12). Ko boste digitalno potrdilo prejeli, ga boste nato namestili v program davčne blagajne.

Davčna blagajna, ki bo pozitivno vplivala na uspešnost poslovanja?

Sama mini blagajna na telefonu v podjetju zaseda pomembno funkcijo, saj zagotavlja nemoten prenos transakcij, omogoča sledenje zalogam in v prvi vrsti varuje Vaša denarna sredstva. Zelo pomembno je, da se pred nakupom le-te pozanimate, kakšne funkcije potrebujete za nemoteno delovanje in poslovanje z le-to, katere komponente Vam bodo olajšale delo ter najpomembneje, na kaj morate biti pozorni v povezavi s samo mini blagajno in njenim delovanjem.

Mini blagajna na telefonu – Na kaj je potrebno paziti?

Velikost mini blagajne na telefonu se spreminja v odvisnosti od količine dnevnih računov ali preprosteje, izberete tisto, ki Vam fizično bolj ustreza.

  • Katere vtičnike omogoča mini blagajna na telefonu?
  • Ali podpira Ios, Android, Windows?
  • Je ta lahko tudi mobilna davčna blagajna?

Vse to in še več so vprašanja, s katerimi se boste morali srečati, če želite na koncu najti mini blagajno, ki Vam bo najbolj ustrezala.

Kako izbrati mini blagajno za vaše podjetje?

V prvi vrsti morate poznati in vedeti, kakšne so potrebe vašega podjetja. Ocenite, kje je Vaše podjetje danes in kakšno podjetje si želite imeti v prihodnosti. Razmislite, katere funkcije mini blagajne na telefonu Vam bodo olajšale delo in skrbele za nemoten potek poslovanja.

Pri odločitvi Vam bodo pomagale velikost, zaloge in splošni namen poslovanja Vašega podjetja.

Najbolje je, da se osredotočite na te izhodiščne točke, saj vsako podjetje posluje na svoj način in prav zaradi tega je na trgu toliko različnih vrst davčnih blagajn in od Vas je odvisno ali se boste odločili za pravo ali ne. Nujno je, da o vaših potrebah dobro razmislite, da ne boste denarja po nepotrebnem zapravljali za stvari, ki Vam v bodoče ne bodo dobro služile.

Primer podjetij, ki uporabljajo našo davčno blagajno

- Če je Vaše podjetje na primer osredotočeno predvsem na prodajo izdelkov, potem boste pri uporabi Vaše mini blagajne na telefonu potrebovali vtičnik za vodenje zalog.

- Če pa ste storitveno podjetje, ki se ukvarja s prodajo vstopnic na koncertih, boste morda potrebovali več kot le eno mini blagajno.

-  Če imate željo v prihodnosti svoje podjetje širiti, morate tako razmišljati nekaj korakov vnaprej in vzeti to dejstvo v zakup. Poleg tega pa je zelo pomembno, da pomislite, za kaj vse boste samo blagajno potrebovali. Le-ta lahko služi več kot le za izdajanje računov.

Funkcije, ki jih nudi Shopsy mini blagajna na telefonu

Res je, da lahko mini davčno blagajno na telefonu smatramo za dosti več, kot le samo blagajno.

Davčne blagajne ob uporabi vtičnikov omogočajo različne funkcije, s katerimi je poslovanje še lažje, zato je smotrno podrobno preveriti, kaj katera nudi in seveda kakšno je razmerje med ceno in funkcijami.

Shopsy mini blagajna na telefonu Vam ponuja povezljjivost z vtičniki, kot so:

- vodenje zalog,

- uvoz postavk iz Excela,

- koledar

- izvoz dokumentov

Nasvet, ki Vam lahko pride prav je, da ne sprejemate prehitrih odločitev in se ne odločate zgolj na podlagi ugodnih ponudb. Dobro premislite o tem, kaj dejansko potrebujete.

Kako lahko poskrbite, da ostanejo vsi Vaši podatki, transakcije in denar na varnem?

Seveda se boste srečali s pomislekom, če so podatki, transakcije in denar pri mini blagajni na telefonu na varnem ali ne. Temeljne varnostne funkcije, ki jih ima rešitev Shopsy, bodo rešile kakršenkoli zadržek pri samem uporabljanju vaše mini blagajne.

Potrebujete pomoč pri vzpostavitvi sistema, pa ne veste na koga se obrniti?

Ko kupujete nekaj, česar ne poznate, boste verjetno potrebovali nekaj pomoči s strani strokovnjakov pri vzpostavitvi sistema. Pri Shopsy je zadovoljstvo strank na prvem mestu, zato vsaki pravni osebi ob prvi registraciji  pripada enkratna brezplačna pomoč pri osnovnih nastavitvah Sistema, ki poteka na daljavo. Priporočeno je, da si pred nakupom naredite seznam prednosti in slabosti, ki jih nudi določena mobilna davčna blagajna, kar vam bo pomagalo pri izbiri.

Shopsy mini blagajna na telefonu je zelo enostavna za uporabo. Poskrbite, da bo vaše poslovanje še bolj enostavno in profitabilno! S Shopsy mini blagajno na telefonu. Kontaktirajte nas še danes in si zagotovite najbolj optimalno in cenovno rešitev na slovenskem trgu, če kliknete tukaj!

 

ZAČNITE 60 DNI BREZPLAČNO!

ZAČNITE 60 DNI BREZPLAČNO!