Najem davčne blagajne

Najem davčne blagajne je ključ uspešnega poslovanja

Če ste podjetnik ali pa šele začenjate svojo osebno poslovno pot, vam je denarni tok gotovo zelo poznan pojem. Gre namreč za enega izmed temeljev, ki definira vašo poslovno zgodbo. Da bo le ta kar se da celovita, vam lahko zagotovi najem davčne blagajne pri Shopsy. Pridružite se številnim podjetjem, ki so z najemom davčne blagajne povečali svoje prihodke z urejenim poslovanjem.

Kaj pravzaprav je davčna blagajna?

Kot podjetnik, ste verjetno v veliki količini sami primorani skrbeti za svoja sredstva. Da so ta vedno na razpolago in lahko z njimi hitro ter varno razpolagate, pa omogoča davčna blagajna. Pogosto se zgodi, da si človek ustvari predhodno idejo, ko sliši za najem davčne blagajne. Mogoče mu to predstavlja tehnične težave s katerimi si ne želi spopasti, ali pa preprosto ne verjame v njeno funkcionalnost. Uporaba davčnih blagajn predstavlja mnoge prednosti v poslovanju podjetja. Poleg funkcije davčnega potrjevanja računov, zagotavlja hitrejše ter boljše delovne pogoje. To se kaže v tem,  da se podatki o izdanih računih direktno posredujejo sistemu FURS, s čemur se razbremeni klasičen postopek potrjevanja računov.

Zakaj bi jo potrebovali?

Leta 2016 je bila sprejeta nova zakonodaja, katera določa obvezno uporabo davčne blagajne vsem podjetnikom, ki so v sistemu davčnega potrjevanja računov. S tem Republika Slovenija namreč pridobi nadzor nad storitvami in beleži podatke o izdanih računih. Tu je vključena vsaka transakcija ob nakupu blaga ali storitve, ne glede na to ali gre za gotovinsko poslovanje ali plačilo s kartico. Nujno je potrebno omeniti tudi to, da je od leta 2018 na voljo ali uporaba davčne blagajne ali pa vodenje vezane knjige računov.

Česa se morate zavedati pred izbiro?

Sedaj, ko smo se s tematiko malo bolje spoznali, nastopi čas odločitve. Kljub temu se je dobro predhodno seznaniti s faktorji kateri imajo močan vpliv na vaš način in možnost poslovanja. Preden se odločite za najem davčne blagajne, morate jasno definirati cilje podjetja. Davčne blagajne se  v svoji sestavi lahko razlikujejo, z uporabo vtičnikov pa služijo različnim funkcijam. Če vaš posel v večini temelji na prodaji, se bodo vaše zahteve močno razlikovale od posla, kateri temelji bolj na hranjenju in prenosu podatkov. V ta namen je potrebno vzpostaviti idejo o lastnostih posla, kaj podjetje trenutno potrebuje ter v katero smer se premika. Tako si zagotovimo izbiro, katera nam bo prinesla izboljšave in ne bo predstavljala nesmiselnega finančnega bremena.

Obvezno je potrebno preveriti tudi cene podobnih izdelkov - višja cena ne jamči vedno boljše izbire. Bistvo davčne blagajne temelji na optimizaciji poslovnega procesa. Odvečnim stroškom se je nujno potrebno izogniti ter tako optimizirati racionalnost poslovanja.  Izognite se dragim nakupom in si raje zagotovite cenovno dostopnejši najem davčne blagajne, katera bo na koncu omogočala izvedbo željenih ciljev.

Kakšen je postopek vzpostavitve davčne blagajne?

Pred samim začetkom uporabe, je za zakonito delovanje potrebno urediti nekaj stvari. Čeprav je postopek vzpostavitve davčne blagajne na začetku uporabniku morda nekoliko neprijazen, se ga je potrebno lotiti preudarno in razumno, kajti uporaba davčne blagajne je zakonsko obvezna. Neuporaba ali napačna uporaba lahko zaradi izrečenih kazni in glob dodatno obremeni poslovanje podjetja. Kazni se gibljejo od vrednosti 40,00 EUR pa vse tja do 125.000 EUR, zato   se jim je v vsakem primeru bolje v popolnosti izogniti.

Prva obveznost pri vpeljevanju uporabe davčne blagajne je pridobitev namenskega digitalnega potrdila. Pri tem je potrebno opozoriti, da je za uporabo davčnih blagajn potrebno specifično potrdilo, katero je namenjeno izključno davčnemu potrjevanju računov in se razlikuje od drugih digitalnih potrdil, ki jih morebiti že uporabljate za druge namene.  

Obvezno je potrebno popisati vsak prostor, kjer se bo izvajalo davčno potrjevanje računov. Pri tem ni mišljena samo nepremičnina, lahko je tudi premičnina, npr. avto, v primeru terenskega dela.

V naslednjem koraku je potrebno sprejeti interni akt. Ta zapoveduje zapis vseh osnovnih informacij, katere se navezujejo na izdajo računov, kjer ste za njihov zapis in sprejem zadolženi sami.

Potrebna je tudi pridobitev obvestila za kupce. Le-to mora biti nameščeno na vidnem mestu v vseh poslovnih prostorih, kjer se izdajajo računi.

Potrebno je upoštevati katero programsko opremo boste potrebovali za uporabo davčne blagajne. Skladno z zakonodajo so funkcije brisanja, prilagajanja, popravljanja, razveljavljanja, dodajanja in morebitne druge funkcije, katere bi lahko spreminjale podatke posameznih računov, prepovedane. Ker pa je ta postopek za mnoge lahko težaven, se priporoča zagotovitev podpore s strani ponudnika. Pred vsako odločitvijo se najprej prepričajte kakšna pomoč vam je na voljo pri sami vzpostavitvi blagajne in kako lahko do nje dostopate. Gre namreč za edinstven postopek, s katerim ima le majhno število ljudi neposredne izkušnje.

Prednosti, ki jih omogoča davčna blagajna

Sam najem davčne blagajne je načeloma zelo preprost. Pri Shopsyju nam je dober odnos s strankami ključnega pomena, kar uresničujemo z dobrimi in kvalitetnimi  storitvami. V ta namen omogočamo vsem strankam, ob njihovi prvi registraciji, brezplačno pomoč pri osnovnih nastavitvah sistema. Želimo si, da vam celoten postopek deluje nemoteno ter vam tako omogočimo lažje in hitrejše poslovanje.

To vam dodatno zagotavlja tudi večja varnost, katera je vključena pri uporabi davčne blagajne. Upravljanje s sredstvi je ena izmed osnovnih dejavnosti, ki hkrati predstavlja tudi ogromno odgovornost. Zahteva popolna pozornost, da se lahko zagotovi varnost sredstev ter podatkov. Davčna blagajna za to poskrbi s pomočjo gesla, katero je zahtevano ob vsakem ponovnem vpisu. Poleg tega je na voljo tudi predal z zaklepanjem, kateri preprečuje dostop nepristojnim osebam. Na ta način se lahko odrešite skrbi in se v popolnosti osredotočite na vaše delo.

Upamo, da smo uspeli osvetliti namen in postopek najema davčne blagajne. Za uspešnost vašega podjetja je davčna blagajna izjemno pomembna, zato je resen premislek o njenem namenu zelo priporočljiv. Z izdajo računov se boste verjetno srečevali skozi celotno dobo vašega poslovanja in bo njihova uspešnost direktno vplivala na vaš razpoložljiv čas, energijo in sredstva. V ta namen si razbremenite vaše delovne obveznosti pri vodenju zalog, posredovanju dokumentov, pregledom storitev in samim poslovanjem, ter povzdignite vaš posel na naslednji nivo. Za nadaljnje informacije o najemu davčne blagajne, obiščite Shopsy še danes!

ZAČNITE 60 DNI BREZPLAČNO!

ZAČNITE 60 DNI BREZPLAČNO!